Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Πάει ο παλιός ο χρόνος

Λίγες μέρες πριν μπει ο καινούριος χρόνος.. Εγώ εδώ με το μωράκι μας και εσύ .. μακριά..

Και όμως οι δύσκολες στιγμές με βοήθησαν να βελτιωθώ πολύ και πιστεύω ότι από όλα αυτά θα βγει ένας καινούριος άνθρωπος. Άρχισα να νιώθω ευγνωμοσύνη για όλα αυτά που έχω και κάποτε δεν τα εκτιμούσα, ή τα θεωρούσα δεδομένα. Πόσα ευχαριστώ χρωστάω στη ζωή, στο Θεό σε όποιον βρίσκεται εκεί και με ακούει.. Ευχαριστώ που είμαι υγιής, που έχω ένα μωράκι  υγιές και χαρούμενο, για το σπίτι, την οικογένεια, τους φίλους, που ζω άνετα χωρίς δυσκολίες, για τις ευτυχισμένες στιγμές που περνώ με το μωρό μου και δεν τις αλλάζω με τίποτα, ίσως και για την κατάληξή που είχαμε τελικά..

Όσο και αν πληγώθηκα το μόνο σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσω να βελτιώσω τον εαυτό μου και όπου έσφαλα θα διορθωθώ. Λάθη κάναμε και οι δύο, για τα δικά σου να φροντίσεις εσύ, εγώ δεν θα ασχοληθώ άλλο.

Ό, τι έγινε, έγινε για το καλό μου και προχωράμε.




3 σχόλια:

  1. Να ξέρεις ότι έχοντας αυτά που λες είσαι πολύ πλούσια. Να χαίρεσαι το μωράκι σου. Δεν υπάρχει σημαντικότερο από αυτό. Σου εύχομαι μια νέα χρονιά γεμάτη με χαρές που θα σου φέρει ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές και να χαίρεσαι το μωράκι σου. Όλα τα άλλα είναι σε δεύτερη μοίρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καθυστερημένες ευχές (γιατί νόμιζα ότι σου έγραψα, αλλά τελικά δεν... :)) για μια όμορφη χρονιά με υγεία και χαρές για σένα, το μωράκι σου και όσους αγαπάς καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή